راهنمای خرید

محصولات سایت نکس بای گارانتی شرایط زیر بر اثاث ضوابط فروشگاه هایی که از آنها خرید میشود می باشند.

1-  72 ساعت ضمانت تست محصول :

اگر محصول شما آسیب دیده، کار نمی کند و یا با عنوان شرح داده شده مطابقت ندارد، لطفا با ما تماس بگیرید ظرف 3 روز پس از دریافت محصول ما می توانیم در صورت تایید تیم پشتیبانی شرکت مرجع بازپرداختی برای سفارش شما ترتیب دهیم.

2- گارانتی تعویض و خدمات پس از فروش :

کالاهای نکس بای که از وب سایت های خارجی خریداری شده و برای شما ارسال می شوند دارای مدت زمانی در حدود 6 ماه گارانتی از طرف شرکت تولید کننده می باشند.

  • کالای شما در صورت معیوب شدن فقط در هفته اول گارانتی امکان عودت کامل مبلغ را خواهد داشت.
  • کالاهایی که بعد از این زمان دچار ایرادات سخت افزاری شوند فقط به آن ها هزینه تعمیرات تعلق خواهد گرفت.

درصورت معیوب شدن کالا شما می توانید مطابق زیر عمل کنید.

1. یک ویدیو یا عکس را که موضوع خرابی محصول را به درستی نشان می دهد را ایجاد کنید و برای ما ارسال کنید. این تصویر باید شامل بسته گمرکی به صورت واضح باشد و توضیحات شما به همراه ویدئو به صورت کامل ارسال شود.

2. ما برای کسب اطلاعات بیشتر با شما تماس می گیریم یا مورد را ظرف 3 روز کاری به شما پاسخ خواهیم داد.

3. اگر تحت پوشش تضمین شرکت فروشنده قرار گیرد؛ بنا بر گزارش ایراد و مشکل فنی کالا به شما بازپرداخت تعمیرات خواهیم داشت.

  • -دقت داشته باشید پرداخت مبلغ جهت تعمیرات بعد از ماه اول نمیتواند بیش از یک سوم مبلغ کلی محصول باشد.
  • -در صورتی که کالا امکان تعمیر در محدوده شما را نداشته باشد شما میتوانید به آدرس چین قسمت تعمیرات شرکت محصول را پست کنید ما آن را تعمیر و برای شما ارسال میکنیم در نظر داشته باشید که شرکت هزینه های ارسال کالا را پوشش نمی دهد.
  • -در زمانی که شما درخواست پرداخت هزینه بابت تعمیر کالا را داشته باشید به دلیل اینکه کالای شما توسط متخصص باز می شود از آن پس دیگر شامل حال گارانتی نخواهد بود و ما فقط یک بار برای هر محصول هزینه تعمیرات پرداخت خواهیم کرد.

3- شرایط ثبت آدرس حمل و نقل :

مشتریان باید مسئول ارسال یک آدرس حمل و نقل صحیح و کامل باشند. لطفا تا زمانی که متوجه شوید که آدرس شما همان است که می خواهید از ثبت خرید اجتناب کنید. ما نمی توانیم آن را پس از ارسال سفارش تغییر دهیم.

4- شرایط لغو سفارش:

اگر در زمان درخواست لغو سفارش, کالای شما در فرایند ارسال قرار گرفته باشد امکان لغو آن وجود ندارد.

کالاهایی که پس از ثبت سفارش به دلیل عدم موجودی فروشنده یا مواردی دیگر ارسال نشده اند قابل لغو هستند و مبلغ کالا به حساب شما عودت داده می شود.

در اینجا آنچه که توسط ضمانت های ما پوشش داده نمی شود را می توانید مشاهده کنید.