شرایط و قوانین

قوانین و مقررات

مشابه محیط فیزیکی، در محیط الکترونیکی نیز هر گونه داد و ستدی که انجام می گیرد، نشان دهنده وقوع یک عقد یا قرارداد می باشد. عقد یا قرارداد مطابق ماده 183 قانون مدنی عبارتست از اینکه ” یک یا چند نفر در مقابل یک یا چند نفر دیگر تعهد بر امری نمایند و مورد قبول آنها باشد ” ؛ بر همین اساس قرارداد آنلاین نیز قراردادی است که از طریق این فروشگاه انجام می شود.

با توجه به اینکه ساختار خرید و ارائه خدمات فروشگاه مرکز جهانی با دیگر فروشگاه ها متفاوت است، در این نوشته قوانین فروشگاه را به کاربران توضیح داده تا از بروز ابهام در خرید جلوگیری کنیم.

قوانین کلی

1- مهلت انصراف از خرید کالاها تنها تا زمانی است که محصول از خارج کشور خریداری نشده باشد، در صورتی که محصولی از خارج کشور خریداری شده باشد امکان لغو آن وجود نخواهد داشت. همچنین برای محصولات ایرانی مهلت لغو سفارش تنها قبل از اقدام فروشنده برای ارسال است

2- به هیچ عنوان امکان لغو محصولات در حال ارسال وجود ندارد مگر مشخص شود که محصول به دست مشتری نمی رسد و حدود 45 روز کاری بعد ارسال برای مرسولات خارجی و 10 روز برای محصولات داخلی زمان سپری کرده باشد، در این صورت هزینه از فروشنده خارجی دریافت شده و به حساب خریدار با توجه به قیمت روز دلارواریز خواهد شد.

3- این فروشگاه مسئولیتی نسب به وارد ساختن اطلاعات کاربری و آدرس اشتباه کاربران ندارد و در صورتی که آدرسی را اشتباه وارد کردید امکان پیگیری آن برای بسته های ارسال شده وجود ندارد.

4- چنانچه کالای ارسالی با اطلاعات فنی مندرج در سایت مغایرت داشته باشد یا اینکه خصوصیات کالای ثبت سفارش شده با کالای دریافت شده مطابقت نداشته باشد، باید حداکثر طی 24 ساعت  از زمان دریافت کالا به واحد فنی اطلاع رسانی شود تا با بررسی مشکل، نسبت به عودت تمام / جزء و یا استرداد  محصول به آدرس فروشگاه برای عودت تمام هزینه یا تعمیر / تعویض توسط فروشنده اقدام شود.

5- جهت ارسال و بازگشت  محصول و یا ارسال ویدئو از محصولات دارای عیب، باید حتما پلاستیک گمرک حفظ شود و همراه بسته ارسال گردد، برای بسته هایی که پلاستیک مربوط به گمرک و شماره SKu محصول وجود نداشته باشد و جذف شده باشد امکان پیگیری وجود ندارد

6- روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارش‏‌های ثبت شده در تمام روز سال تعطیلات بررسیکه امکان خرید ارز وجود دارد بررسی می شود

7- در صورت بروز مشکل مانند اتمام موجودی کالا یا انصراف مشتری از خرید ( مطابق ماده)، مبلغ پرداخت شده طی 24 الی 48 ساعت کاری به حساب مشتری (اعلام شده از سوی مشتری از طریق ایمیل یا سایر راههای ارتباطی و صرفا اعلام کتبی ) واریز خواهد شد.

8- در صورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت و ارزش ریالی کالاهای موجود در این سایت، حق بلا اثر نمودن سفارش و خرید انجام شده توسط مشتری، برای Globalmall محفوظ است. بدیهی است که در اسرع وقت وجه دریافتی را به پرداخت کننده طی 24 الی 48 ساعت کاری به حساب اعلام شده توسط مشتری(اعلام شده از سوی مشتری از طریق ایمیل یا سایر راههای ارتباطی و صرفا اعلام کتبی) واریز و عودت می‌نماید و مشتری با خرید از سایت از این امر و کلیه قوانین آگاهی داشته و در این خصوص ادعایی نخواهد داشت.

9- با توجه به ثبت سیستمی سفارش، به هیچ عنوان امکان صدور فاکتور مجدد یا تغییر مشخصات آن از جمله تغییر فاکتوری که به نام شخص حقیقی صادر شده، به نام شخص حقیقی دیگری وجود ندارد.

10- مشتریان ساکن سایر شهرها لازم است کل وجه سفارش خود را بصورت آنلاین یا کارت به کارت پرداخت نمایند تا کالا به نام ایشان بارنامه شده و ارسال شود. بدیهی است شماره بارنامه برای پیگیری های بعدی در اختیار مشتری قرار خواهد گرفت.

 

هزینه و نحوه ارسال

1- هزینه ارسال برای هر بسته با محتویات حداکثر 50دلار، بین 4 تا 19 هزار تومان می باشد، در صورتی که گمرک هزینه ای بیشتری دریافت کند این موضوع ربطی به فروشگاه ندارد اما سعی بر آن می شود که هزینه اضافی توسط فروشگاه جبران شود اما در این کار هیچ اجباری بر فروشگاه وجود ندارد،

2- نحوه ارسال برای محصولاتی که دارای باطری و دوربین هستند با پست های درجه 3 مثل مالزی و سوئد و دیگر محصولات به صورت پست درجه 2 بین المللی مثل چین، هنگ کنگ ارسال می شوند

 

تحویل سفارش

1-  مشتریان محترم موظف هستند در هنگام تحویل گرفتن سفارش، کالای سفارش داده شده خود را تحویل ظاهری بگیرند (تحویل ظاهری یعنی کالا از تمام جنبه های ظاهری بررسی و در صورتیکه فاقد هر گونه ایراد ظاهری باشد، تحویل گرفته شود).توجه گردد هنگامی که کالا تحویل ظاهری گرفته می شود، فروشگاه دیگر مسئولیتی در قبال مشکلات و ایرادات ظاهری کالا نخواهد داشت.

2- طبق دستورالعمل پلیس فتا در هنگام تحویل سفارشاتی که پرداخت آنها آنلاین بوده است، ارائه کارت ملی مطابق با نام فرد سفارش دهنده، اجباری است. چنانچه فردی که کالا را سفارش داده و پرداخت آن را بصورت آنلاین انجام داده، تمایل داشته باشد کالا تحویل فرد دیگری گردد، باید از طریق پنل، ایمیل یا پیامک، نام فرد تحویل گیرنده را به فروشگاه اعلام نماید، در غیر اینصورت فروشگاه کالا را تحویل نداده و در این موارد هزینه ارسال مجدد بر عهده مشتری خواهد بود.

 

اختیارات فروشگاه

فروشگاه همواره خود را مجاز و مختار می داند که نسبت به ایجاد تغییرات دلخواه در سایت از جمله تغییرات فنی و ظاهری، تغییر خدمات و نحوه ارائه آن، تغییر محتوا و اطلاعات سایت، تغییر در سیاست ها، حقوق و قوانین اقدام نماید.

فروشگاه در هر زمانی اختیار را دارد که بنا به مصالح خود، ارائه سرویس به مشتریان و برقراری ارتباط با آنان را متوقف و نسبت به تغییر یا حذف کلیه مطالب یا خدمات خویش اقدام نماید.

اطلاعات شخصی

“سایت مرکز فروش جهانی” از اطلاعات شخصی شما برای عملکرد وب سایت و تامین سرویس هایی که شما درخواست کرده اید استفاده می کند.  همچنین ممکن است از طریق نظرسنجی ها با شما ارتباط برقرار کند تا بتواند نظر شما را در مورد سرویس های جاری یا امکان ارائه سرویس های جدید جویا شود.

“سایت مرکز فروش جهانی” فهرست مشتریان یا اعضای خود را به اشخاص ثالث نمی فروشد و امکان دارد گاه به گاه، از طرف شرکای تجاری خود برای اطلاع رسانی در مورد پیشنهاداتی که ممکن است مورد علاقه شما باشد با شما تماس بگیرد. در این حالت، اطلاعات منحصر به فرد شما نظیر نام، تلفن، آدرس، Email و … به اشخاص و طرفین خارجی واگذار نمی شود.

“سایت مرکز فروش جهانی” صفحاتی را که بازدیدکنندگان سایت مشاهده می کنند ردیابی می کند تا به این ترتیب، تعیین کند چه سرویس هایی از بیشترین محبوبیت برخوردار هستند. این اطلاعات در محتویات تبلیغاتی درون سایت یا عملکرد بهتر سرویس ها مورد استفاده قرار می گیرد.